sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Ketä mainostetaan?


Olen seurannut vuosikymmeniä Katri Helenan iskelmälaulajan uraa. Voinpa sanoneeni oleeni hänen faninsa.
Viime kesä sai ainakin minut epäilemään asennettani häneen. Kyseessä oli hänen nimeensä pyöritetty raitti humputus. Kuka sitä tarvitsi? Tuskin se poiki menestystä Katri Helenalle tai vielä vähemmän Tohmajärven kunnalle.
Asia tuli mieleeni, kun luin viikon vaihteen (siis isänpäivän) Ilta-Sanomista kahden aukeaman jutun otsikolla " Tommi hyppäisi puolestani vaikka jäihin."
Jutussa kerrottiin tietenkin auvoisesta rakkaudesta kuten Katri Helena on kertonut aikaisemmistakin rakkauksistaan. Ei siis mitään uutta.
Tohmajärvestä hän ei maininnut nytkään mitään. Kuten ei aikaisemminkaan.
Vastapainoksi tulkoon mainittua Kari Salmelainen, joka muistaa aina julkisuudessa mainita Tohmajärven. Niin myös taannoin Putous ohjelmassa.
Samassa Ilta-Sanoman jutussa Katri Helena ei maininnut isänpäivästä eikä omasta isästään mitään. Lopussa olllut konserttimainos ei kuitenkaan ollut unohtunut pois.
Että ketähän kukakin mainostaa?


1 kommentti:

Esa A. Luukkainen kirjoitti...

no kah, jos kerran managerin ehdoilla tehdään juttua niin tuloksen tietää, markkinoinnistahan se silloin on kyse. managerin tehtävä on hypätä jäihin artistin puolesta. muun muassa katrihelenan edellinen manageri lilja kainulainen teki niin, liimataisesta en osaa sanoa.